We boekten drie nachten en verbleven in een tweepersoonskamer met uitzicht op het meer. We hielden echt van de kamer. Wij geven echter zeker de voorkeur aan kamers met een douche. Het ontbijt was uitgebreid en tip top - fruit zou iets gevarieerder kunnen zijn (en zorg ervoor dat je betere messen voor ze klaar hebt ;-)). Twee keer hebben we buiten op het grote terras met direct uitzicht op het meer en de bergen kunnen genieten van een heerlijk diner. Het personeel in het hele hotel was uiterst aardig, behulpzaam en charmant - ga zo door. We zullen het Marina Walensee Hotel graag aanbevelen en bij een andere gelegenheid terugkomen. Een topbestemming voor ons mountainbikers en wandelaars die graag verkoeling zoeken in het meer. Heel erg bedankt!
Zoals hierboven vermeld, vinden wij de kamers met badkuip niet geweldig. Een uitbreiding met douches in alle kamers zouden wij zeer op prijs stellen. Tijdens ons verblijf waren we bezig met de omgeving - dit stoorde ons niet omdat we 's morgens vroeg op pad gingen voor onze fiets- of wandeltochten. Maar wij zijn benieuwd hoe de veranderde situatie er uit gaat zien.